OpenGL SDK
Udgave (fra og med 2015-07-09)
|
4 |
Perrons | |
Licens | Open Source |
Kategori | Programming |
Mere info
(besøg udgiverens hjemmeside)
|
Software Review
Hovedfunktioner
- Biblioteker til fremskyndelse af udvikling
- Værktøjer til fejlfinding og -programmer
- Nyttigt og aktivt brugersamfund
OpenGL SDK er et SDK på tværs af platforme for Open Graphics Library (OpenGL)-udviklere. Applikationen består af biblioteker og værktøjer udviklet af tredjepartsbidragydere.
OpenGL SDK gør det muligt for udviklere at skabe grafiske softwareapplikationer. Nogle af de bibliotekskomponenter, der følger med SDK'et, omfatter et 3D-grafikværktøjssæt på højt niveau, et open source-udvidelsesindlæsningsbibliotek, en open source-programmeringsgrænseflade og et ressourcestyringssystem samt et matematisk bibliotek til 3D-software, der er baseret på OpenGL Shading Language. SDK'et indeholder også værktøjer til fejlfinding af Unix-lignende operativsystemer og OpenGL- og OpenCL-programmer.
SDK'et er et populært valg til at lære 2D- og 3D-programmering med OpenGL-biblioteket, da det også har et aktivt fællesskab af brugere og et nyttigt diskussionsforum. Nogle af de områder, der anvender OpenGL, er CAD-programmer, videospil, flysimulatorer og videnskabelige visualiseringsværktøjer. Hvis du arbejder med OpenGL, er OpenGL SDK en værdifuld kodningsressource.
▶ Primær filudvidelse
▶ Andre filudvidelser brugt OpenGL SDK 4
Yderligere relaterede filformater | |
---|---|
.VS | Vivid Include File |